Ads 468x60px

Decoupage σε μπουκάλι κρασιού (τεχνική της χαρτοπετσέτας)

Καλημερούδιαααα

Αυτές τις μέρες έχω κάτι σαν μίνι άδεια από την δουλειά μου και έτσι ήταν ευκαιρία να χαλαρώσω στο σπιτάκι μου, να το στολίσω και επιπλέον να κάνω πράγματα που με ηρεμούν και με ευχαριστούν!

Από καιρό ήθελα να εκμεταλλευτώ κάτι άδεια μπουκάλια κρασιού που είχαμε κρατήσει....αλλά δεν έβρισκα χρόνο και όρεξη....ήρθε λοιπόν η ώρα τους.

Το πρώτο μου μπουκάλι είναι έτοιμο, έγινε με ακρυλικά χρώματα και με decoupage ή αλλιώς με την τεχνική της χαρτοπετσέτας. Είναι η πρώτη μου απόπειρα σε γυαλί και μπορώ να πω πως με δυσκόλεψε λίγο. Αλλά το μεγάλο μου πρόβλημα ήταν τα λιγοστά υλικά που είχα, είτε από χρώματα, πινέλα κτλ....αλλά τα κατάφερα και νομίζω έγινε καλούτσικο....

Πρέπει οπωσδήποτε να αγοράσω υλικά και χαρτοπετσέτες σε διάφορα σχέδια γιατί έχω άλλα 3 μπουκάλια να με περιμένουν. ...ναι ναι πίνουμε αρκετό κρασάκι το χειμώνα...χιχι...

Θα ήθελα πολύ να μου πείτε την γνώμη σας...τυχόν λάθη...και αν σας ικανοποιεί το αποτέλεσμα..είμαι όλη αυτιά και περιμένω τα σχόλια σας...









7 σχόλια:

  1. ειναι τελειο!! συγχαρητηρια!! και το δεντρακι που αχνοφαινεται απο πισω είναι τελειο!!! τι ωραιες χριστουγεννιατικες εικονες!!! Καλες γιορτες!
    www.trelokoritsa.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωραίο το έφτιαξες. Και απο κοντά φαίνεται ακόμη καλύτερο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ευχαριστώ πολύ Έφη μου....καλές γιορτές να έχουμε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. αα μαρεσει πολυ! μπραβο σου!
    κ γω κανω διαφορα με την τεχνικη ντεκουπαζ κυριως κουτια διακοσμητικα κλπ...
    φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Mπράβο Thalassitsa τέλειο γεια στα χέρια σου.Καλές γιορτές με υγεία και χαρά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Α, πολύ καλό βγήκε!!! Εχω κι εγώ κάποια άδεια μπουκάλια αλλά δεν τολμώ να καταπιαστώ μαζί τους! Αυτές οι φωτοσκιάσεις με τρελαίνουν και δεν τις καταφέρνω ποτέ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χρυσοχέρα!!!!Τι να σχολιάσουμε δηλαδή...αφού είναι τέλειο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

 

Βραβείο

TrendyBlogAward

Top blogs