Ads 468x60px

Ευχάριστα νέα....

Καλημέρα Καλημέρα!

Τα νέα μου από την ζυγαριά είναι ευχάριστα....Από την προηγούμενη Παρασκευή που ήμουν 80 κιλά ζυγίστηκα σήμερα το πρωί και  είμαι 78.5 ....δηλαδή μείον 1.5 κιλό. Μια χαρά τα πάμε λοιπόν αν βάλεις και το γεγονός ότι έχω καθυστέρηση περιόδου λόγο πολυκυστικών και είμαι πρησμένη αρκετά! 

Αυτή τη βδομάδα η διατροφή μου είχε ως εξής: 

Πρωινό: απαραιτήτως φραπέ μέτριος προς το παρόν και μετά ένα ποτήρι γάλα σκέτο ή με μούσλι ή ένα γιαούρτι με μούσλι και φρούτο ή 1 φρυγανιά με 1 κουταλάκι becel light και λίγο μέλι ή  3 μικρά κριτσίνια ηλιόσπορου με λίγο ανθότυρο ή ένα κουλούρι Θεσσαλονίκης (ολικής αλέσεως αν βρω). Κάθε μέρα λοιπόν είχα διαφορετικό πρωινό. 

Δεκατιανό: Αν το μεσημεριανό μου λόγο δουλείας θα το έτρωγα αργά το απόγευμα, έτρωγα για δεκατιανό στην δουλειά ή ένα φρούτο (μπανάνα, μήλο ή ακτινίδιο) ή μια μπάρα δημητριακών ή αν πεινούσα πολύ ένα τοστ με γαλοπούλα και τυρί μίλνερ με χαμηλά λιπαρά χωρίς βούτυρο. Αλλιώς παρέλειπα το δεκατιανό γιατί έχω περίεργα ωράρια.

Μεσημεριανό: (Το τρώω λίγο αργά κατά τις 4-5 συνήθως): Ότι έχω μαγειρέψει αλλά όχι τηγανητά και πολύ λιπαρά. Δηλαδή 2-3 φορές την βδομάδα λαχανικά, σπανακόρυζο, γεμιστά, φασολάκια κτλ. ή κοτόπουλο ψητό με ρύζι ή πατάτες ή ψαράκι. Τρώω με μικρό πιατάκι μια φυσιολογική μερίδα δηλαδή, με ένα μεγάλο μπολ σαλάτα (ακόμα τρώω μαρούλι με κρεμμυδάκια μέσα και βαλσάμικο) και μια φέτα του τοστ ψωμί ολικής αλέσεως (αν δεν έχει πατάτα και μακαρόνια).

Απογευματινό: ίσως φάω κανένα φρούτο αν και συνήθως δεν προλαβαίνω να φάω απογευματινό. 

Βραδινό: Ένα τοστ με γαλοπούλα και μίλνερ (αν φυσικά δεν το έχω φάει άλλη ώρα) ή ένα γιαούρτι με μούσλι ή ένα μεγάλο μπολ μαρουλοσαλάτα με τόνο μέσα ή με κομματάκια κοτόπουλο και μια τέλεια σος που φτιάχνω (θα σας την πω). 

Αυτά πάνω κάτω...ΑΑΑ από γλυκό έφαγα την Κυριακή που πέρασε ένα κομματάκι τούρτα φράουλα έτσι το παρέλειψα όλη την άλλη βδομάδα. 

Νερό: μεγάλο κομμάτι στην δίαιτα το νερό που πίνουμε αλλά με ζορίζει πολύ, μετά βίας πίνω 1,5 λίτρο αλλά πρέπει οπωσδήποτε να το πάω στα 2,5 λίτρα ανά ημέρα. 

Γυμναστική: ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ περπάτημα.....αυτή την βδομάδα που πέρασε περπάτησα πάρα πολύ, περίπου 3 χιλιόμετρα την ημέρα.  

Αυτά τα νέα μου....ευχάριστα εεε;;;;












4 σχόλια:

  1. Πολύ πολύ ευχάριστα!!!
    Έκανα κ εγώ κάτι..έκοψα το ψωμί-παλία δεν έτρωγα καθόλου..δε μου άρεσε..αλλά μετά συνέχεια κ να τα τα ψωμάκια-με το ζόρι αλλά δε μου λείπει κι όλας!Κατα τα άλλα φυσιολογικά..λίγο απ' όλα...κ.λ.π.Καλή μας συνέχεια!!!
    Φιλάκια!!!

    el.mar

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλη εβδομαδα να ξεκινησει και ας εχουμε* προχειρο * παντα ενα χαμογελο να το μοιρασουμε σε οσους το εχουν αναγκη. Δεν στοιχιζει τιποτα,αλλα αξίζει πολλά.
    Να εισαι παντα καλά.Αργω να περασω αλλα παντα προσπαθω να ειμαι συνεπης:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

 

Βραβείο

TrendyBlogAward

Top blogs