Ads 468x60px

Πονάωωωω αλλά αντέχω...

Καλέ μην ανησυχείτε...είναι ο πόνος που έχουμε οι γυναίκες κάααθε μήνα! Δεν έχω κάτι να σας πω...όλα καλά και ήρεμα, η έμπνευση πάει περίπατο αυτό το καιρό...μόνο δουλειά και καμιά βόλτα με τον καλό μου...

Αυτή την στιγμή απολαμβάνω την βροχή και την μυρωδιά που βγάζει στο σαλόνι μου, με ένα ποτήρι φραπέ στο χέρι και το λάπτοπ αγκαλιά....μμμ μικρή απόλαυση

Ααα ξεκινήσαμε να βλέπουμε από την αρχή την σειρά HEROES και είναι κόλλημα...(είχαμε να κολλήσουμε έτσι από το LOST) οπότε κάθε βράδυ βλέπουμε 2-3-4...επεισόδια. 

Να σας ξαναπώ για το νέο μου blog Τρόπος ζωής όπου με ακολουθείτε στον αγώνα μου να αλλάξω διατροφή και να χάσω κιλά....άντε σας περιμένω λοιπόν και εκεί....

Αυτάααα...πάω να ξαπλώσω και να σας διαβάσω γιατί πονάωωω λέμεεεε! Συγνώμη που δεν βλέπετε σχόλια μου, αλλά ο παλιό - blogger δεν με αφήνει να σχολιάσω....:( Αλλά σας διαβάζω όλους ανελλιπώς....

Καλό ΣΚ και ελπίζω όχι βροχερό....

4 σχόλια:

  1. Περαστικούλια!!! Βάλε κάτι ζεστό στην κοιλίτσα σου και καμιά κάλτσα στα ποδαράκια σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Περαστικάαααα!!
    Και κουράγιο, ελπίζω να μην σου κρατάει πολλές μέρες ο πόνος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Περαστικά!!!!Είναι γνωστοός ο πόνος!!!!Αλλά καλύτερα,αφού είσαι έτσι,να μην πίνεις παγωμένους καφέδες....Το laptop,οι ξάπλες και η ξεκούραση είναι απολύτως απαραίτητα!!!!Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αχ, σε καταλαβαίνω απόλυταααα. Έχω ακούσει κάπου ότι το λικέρ με τα κράνα βοηθάει. Εγώ δεν το εχω δοκιμάσει αλλά δεν χάνεις και τίποτα να το δοκιμάσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

 

Βραβείο

TrendyBlogAward

Top blogs