Ads 468x60px

Διατροφή - Τo DO List και ενημέρωση

Την τελευταία φορά που έκανα ανάρτηση που αφορούσε την διατροφή μου ...σας είχα γράψει πως δυστυχώς ή ευτυχώς είχα αρχίσει μια χημική δίαιτα, λίγο από περιέργεια, λίγο για να ξεκολλήσω απ τα κιλά μου, λίγο από όλα...Δείτε την ανάρτηση αν θέλετε εδώ

Φυσικά τα σχόλια σας ήταν να την σταματήσω αμέσως, γιατί όπως όλοι ξέρουμε οι χημικές δίαιτες μπορούν να αποβούν καταστροφικές για τον μεταβολισμό μας, για την ψυχολογία μας και για την υγεία μας. Και εννοείται θα συμφωνήσω, σαν την σωστή διατροφή δεν έχει....

Την έκανα λοιπόν, όχι ακριβώς όπως ήταν, έκανα κάποιες παραλλαγές, οπότε έχασε και λίγο την χημική της σύσταση...το αποτέλεσμα ήταν να χάσω 5 κιλά σε 2 βδομάδες (με αρκετό κόπο) ...και όταν την σταμάτησα έβαλα πίσω τα 2 κιλά γιατί έπεσα με τα μούτρα σε γλυκά και απαγορευμένα σνακ...κλασσικά δηλαδή...Τέλος πάντων, η ουσία είναι πως ένα μήνα μετά, είμαι 3 κιλά λιγότερο συνολικά, οπότε δεν είναι και τόσο άσχημα.

Από σήμερα έβαλα ξανά έναν στόχο, με σωστή διατροφή και με άσκηση να  φτάσω επιτέλους στον στόχο μου που είναι τα 65 κιλά. Σήμερα είμαι 74. Ιδανικά, θέλω να χάσω 9-10 κιλά...και δεν βάζω χρονικό περιθώριο, θέλω να γίνει σωστά, με σωστή διατροφή... που αυτό σημαίνει...

1. Να τρώω ένα γλυκάκι ή μια χαζομάρα γενικότερα την εβδομάδα, όχι παραπάνω, αλλά δεν θα το στερηθώ κιόλας παραπάνω.

2. Να εντάξω το πρωινό στην ζωή μου. Ένα σωστό πρωινό για μένα περιλαμβάνει 1 φέτα ολικής με γαλοπούλα ή 1 αυγό βραστό με 1 φέτα γαλοπούλα ή 1 ποτήρι γάλα με λίγα δημητριακά ή 2 φρυγανιές ολικής με λίγη μαρμελάδα. Για τα δικά μου γούστα μιλάω. 

3. Το μεσημέρι να τρώω μια μικρή μερίδα από ότι έχω μαγειρέψει, ίσως μια λεπτή φέτα ψωμί ολικής αν είναι λαδερό ή όσπρια, αρκετή σαλάτα και λίγη φέτα ανάλογα πάλι το φαγητό. 

4. Να τρώω ένα φρούτο το απόγευμα

5. Το βραδινό μου να είναι μια σαλάτα ή φρούτα ή γάλα με βρώμη ή δημητριακά ή γενικά κάτι ελαφρύ, ανάλογα πάλι με την υπόλοιπη ημέρα.

6. Να ελαττώσω την ζάχαρη στον καφέ. 

7. Να πίνω αρκετό νερό ή ροφήματα, όπως πράσινο, μαύρο τσάι, Λουίζα κτλ. 

8. Να εντάξω την βρώμη στην διατροφή μου, γιατί ξέρω πως με βοηθάει φοβερά στον μεταβολισμό και στο να έχω ενέργεια αλλά και να μην πρήζομαι...

9. Περπάτημααααααααααα...και γυμναστική όσο πιο πολύ μπορώ και προλαβαίνω (τουλάχιστον 2-3 φορές την βδομάδα)

10. Να μην κάνω τρελές επιδρομές στο ψυγείο(το πιο σημαντικό, χοχο)

Αν λοιπόν τα κάνω όλα αυτά...ξέρω πως θα χάσω τα κιλά που θέλω αργά και σταθερά...και γενικά πρέπει να μου γίνει τρόπος ζωής...

Τι λέτε;; Συμφωνείτε;;; έχετε να μου προτείνετε ιδέες γενικά ή να μου πείτε την δική σας εμπειρία στο θέμα κιλά και διατροφή...

Θα ενημερώνω συχνά το blog σε αυτή την ενότητα πλέων. Με συνταγές με λίγες θερμίδες, με την διατροφή που ακολουθώ κτλ... Θέλετε να σας πω για την γυμναστική που κάνω στο σπίτι μόνη μου;;; Πραγματικά βοηθάει πολύ κορίτσια...

Σας θέλω σύμμαχους και συμπαραστάτες στον αγώνα αυτό!!! Άντε και τα Χριστούγεννα να ήμαστε πιο ανάλαφρες...χοχοχο!!! Φιλάκιααααααααα



6 σχόλια:

  1. πικρη ιστορια η διαιτα...και εχω δοκιμασει απειρες!και τωρα εχει κολλησει παλι η ζυγαρια μου.ο διαιτολογος το ονομαζει"οξειδωτικο στρες" και μου λεει οτι αν δεν ξε-αγχωθω ΔΕΝ προκειται να αδυνατισω....ουφ...κουραγιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπήρχε περίοδος της ζωής μου (στα 15; και με κατάθλιψη "βαριά") που είχα πάρει 20+ κιλά αλλά ξαφνικά μια μέρα σιχάθηκα τον εαυτό μου που με όλα τα άσχημα εκείνης της εποχής έμενα στάσιμη και μέσα σε 4 ακριβώς μήνες έχασα και τα 20 κιλά. Δεν τα ξανα πήρα ποτέ! Το μυστικό ήταν: Το είχα πάρει απόφαση πως ο δυνατός χαρακτήρας θα κάνω κάτι για την υγεία μου και για να νιώσω εγώ καλά... δεν στερήθηκα τίποτα, απλά ακολούθησα υγιεινή διατροφή και λίγη γυμναστική στο σπίτι, μόνη μου χωρίς καμία βοήθεια ή καθοδήγηση....... Ολα είναι μια απόφαση! Και απλά να μην ξεχνάμε πως δεν το κάνουμε για να αποχτήσουμε ένα όμορφο σώμα και να αρέσουμε στους άλλους, αλλά επειδή θέλουμε να έχουμε ένα σώμα υγιή, χωρίς στην μετέπειτα πορεία άλλα προβλήματα! Αυτά! Καλή δύναμη! Πίστεψέ με δίνεις σίγουρα καλό παράδειγμα και σε άλλα κορίτσια μέσα από την προσπάθειά σου........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ολοι εχουμε περασει απο διαιτες. ασε που νομιζω οτι οιπερισσοτερες απο εμας,ειμαστε σε μια συνεχομενη διαιτα!εγω για να χασω τα κιλα της εγκυμοσυνης εκοψα εντελως το αλευρι, δηλ ψωμι,μακαρονια,πιτες, κριτσινια , κεικ κτλ . σε εμενα δουλεψε παρα πολυ, εχασα ολα τα κιλα εγκυμοσυνης και περισσοτερα. αποτα υπολοιπα φαγητα ετρωγα οτι ηθελα και σε οτι ποσοτητα ηθελα,τυρια κανονικα και γλυκα χωρις αλευρι πχ παγωτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. αχ αυτές οι δίαιτες! πραγματικά είμαι σε συνεχόμενη δίαιτα! είμαι μέλος στο blog σου με το όνομα όλγα κόνιαρη! θα χαρώ πολύ να γίνεις και εσύ στο δικό μου! www.beautywitholga.blogspot.gr -BeautyStars

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Έχεις βραβειάκια γλυκια μου
    περασε να τα δεις!!
    trelokoritsa.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ευχαριστώ κοριτσάκια μου για τις απαντήσεις....είναι όλες τόσο σωστές! ευχαριστώωω για την συμπαράστασηηηη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

 

Βραβείο

TrendyBlogAward

Top blogs