Ads 468x60px

wishlist....στον Άγιο Βασίλη Vol 1

Είναι η εποχή που μας πιάνει ένας υπερκαταναλωτισμός...η εποχή που παίρνουμε δώρα σε αυτούς που αγαπάμε...αλλά θέλουμε να εισπράξουμε και εμείς φυσικά...είναι η εποχή που κάνουμε ευχές...ευχές για καλύτερες μέρες...είναι η εποχή που η αγάπη υπάρχει στην καρδιά των περισσοτέρων από εμάς...είναι η εποχή που χουχουλιάζουμε δίπλα στο δέντρο...και ευχόμαστε ...ευχόμαστε να ήμαστε πάντα καλά....είναι τα Χριστούγενναααααα!!!

Ήρθε η στιγμή να κάνω και εγώ μια Wishlist στον Άγιο Βασίλη...τι;; δεν υπάρχει;; δεν πειράζει....ίσως κάποιος παίξει τον ρόλο του..χαχαχα

Εκτός από υγεία, αγάπη, ευτυχία, δουλειές, ευημερία, αισιοδοξία κτλ κτλ.....υπάρχουν και υλικά αγαθά που ο καθένας από εμάς θα ήθελε να έχει ....

Τα δικά μου λοιπόν, για την συγκεκριμένη χρονική στιγμή, είναι: 

1. Ένα smartphone.........χιχι....μάλλον θα είμαι η τελευταία που θα αγοράσει ένα τέτοιο κινητό...οπότε εύχομαι να μου το έφερνε ο Άγιος....και συγκεκριμένα...για να μην μιλάμε αόριστα...κύριε Άγιε Βασίλη, δεν θα σε βάλω σε έξοδα πολλά...θα συγκινηθώ και με ένα samsung κοντά στα 200 ευρώ....δεν σου ζήτησα και iphone....





2. Επίσης, μια κάμερα για να τραβάω τα καλύτερα βιντεάκια του κόσμου όλου, θα ήταν ότι πρέπει να την χρονιά αυτή....εεε αν ήταν και η Go Pro Hero 3 ...ότι καλύτερο.....




3. Επειδή όμως αυτά είναι μεγάλα έξοδα για σένα....και έχεις να κάνεις και τόσα δώρα, ας περάσω σε κάτι πιο βατό....λατρεία τα αρώματα....τα αγαπώωωωω...η λίστα είναι μεγάλη για αυτά...πιο να βάλω και πιο να αφήσω....ας πω κάνα δυο όμως....


thierry mugler alien -----------έρωτααααας.....










Euphoria Perfume by Calvin Klein for Women



Paco Rabanne Black XS











 Paco Rabanne Ultaviolet 









 Ας μην πω άλλα....θα νυχτώσει και πρέπει να πάω στην δουλειά....συνεχίζουμεεεεεεεεε

4. οτιδήποτε σε τσάντα, ρούχα, καλλυντικά είναι φυσικά ευπρόσδεκτα.....να μην σε ζαλίζω με αυτά.....


ίσως συνεχιστεί η wishlist μου σε επόμενο post.....αυτά για την ώρα καλέ μου Άγιε Βασίλη....και τον νου σου...και τίποτα να μην μου φέρεις....εγώ πάντα θα σε αγαπώ και θα πιστεύω σε εσένα....

5 σχόλια:

  1. Εύχομαι να το αποκτήσεις όλα! Το άρωμα από Calvin Klein είναι απλά τέλειο!!! Το παίρνω χρόνια ξανά κ ξανά :) Αν θες, τσέκαρε και τη δική μου wish list:http://dreamofbeauty22.blogspot.gr/2012/12/christmas-wish-list.html
    Φιλιά!

    http://dreamofbeauty22.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. χαχαχα όχι δεν ζητάς και πολλά!
    Άσχετο αλλά η Ουλτραβάϊολετ είναι τέλεια και η αντρική! Την έχω!!!
    Εύχομαι να στα φέρει πάντως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ειχα καιρο να ερθω απο εδω απο το σπιτικο σου.Περασα για ν'αφησω τις ευχες μου.Tα πιο ομορφα Χριστουγεννα ευχομαι να περασεις κοντα μ αυτους που αγαπας και οτι ποθησεις να'χεις.ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ .Χρονια πολλα γεμάτα υγεια και του Χριστου η γέννηση ας μας φέρει ευτυχια!!!!
    Ευχομαι να τα παρεις ολα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. makari na sta ferei ola o ai basilis
    exeis tag http://passionglitter.blogspot.gr/2012/12/taggg.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή

 

Βραβείο

TrendyBlogAward

Top blogs