Ads 468x60px

Στόχοι 2013 - Mind maps

Καλημέρα Καλημέρααααααααααααα.....

Τι μου κάνετε;; Εύχομαι όλοι σας να χαμογελάτε....

Αλήθεια, για πείτε μου...ξέρετε τι είναι τα mind maps;;; ή αλλιώς στα Ελληνικά χάρτες εγκεφάλου....

μμμ όχι;; ούτε και εγώ μέχρι πριν λίγο καιρό, αλλά από τότε που τα ανακάλυψα μέσα από αυτό το βίντεο, του Ευτύχη Μπλέτσα,  δεν έχω πάψει να τα κάνω. Λοιπόν ουσιαστικά είναι όλες μας οι σκέψεις αποτυπωμένες σε ένα χαρτί αλλά όχι με τον κλασσικό τρόπο, αλλά με έναν τρόπο που ο εγκέφαλος μας μπορεί και διαβάζει πολύ καλύτερα και εύκολα. Με απλά λόγια έτσι....

Στο παρακάτω βίντεο σας παρουσιάζω τους στόχους που έθεσα για το 2013 μέσα από το δικό μου mind map, έτσι για να δείτε πως είναι....

εύχομαι να σας αρέσει....αν ναι....τότε LIKE, COMMENT και φυσικά SUBSCRIBE στο κανάλι μου στο youtube....

Πάμε να δούμε το βίντεο.....;;



3 σχόλια:

  1. Καλησπέρα! Ωραίος τρόπος αυτός να κρατάς τη μνήμη σου! Μπράβο που το έδειξες!
    Ευχομαι να τους πετύχεις όλους τους στόχους σου!
    Καλή χρονιά να έχουμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. σε περιμένω στο σπιτάκι μου να μου λες και εκει την αποψη σου για όσα κάνω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. polu wraio to video sou :) enniologikoi xartes legontai sta ellinika.. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

 

Βραβείο

TrendyBlogAward

Top blogs