Ads 468x60px

Η εποχή ζητάει....Γλυκό Σταφύλι :)

Καλημέρα φίλοι μου από την μουντή και συννεφιασμένη Θεσσαλονίκη!

Η εποχή λοιπόν ζητάει γλυκό του κουταλιού σταφύλι και εγώ το έφτιαξα και σας δίνω την συνταγή που είναι αρκετά εύκολη και η πιο γρήγορη από όσες έχω δει. Εγώ που δεν είμαι λάτρης των γλυκών του κουταλιού, το σταφύλι είναι το μοναδικό που μπορώ να φάω με ευχαρίστηση, ειδικά πάνω σε δροσερό γιαουρτάκι, είναι το τέλειο επιδόρπιο.

Τα υλικά μας

Για ένα κιλό σταφύλια θέλουμε:

Μισό πακέτο ζάχαρη
Μισό ποτήρι νερό
1 κλαράκι αρμπαρόριζα ή αν δεν έχετε 1 βανίλια
Τον χυμό μισού λεμονιού

Η διαδικασία απλή ακόμα και για αρχάριους.

Πλένουμε τα σταφυλάκια πολύ καλά και φυσικά  πετάμε όσα είναι ζουληγμένα και χαλασμένα. Το σταφύλι σας να είναι φρέσκο και τραγανό χωρίς κουκούτσια. Το βάζουμε στην κατσαρόλα και ρίχνουμε την ζάχαρη και το νεράκι μας και το σιγοβράζουμε (εγώ το έχω στο 2). Δεν το ανακατεύουμε καθόλου παρά μόνο κουνάμε κυκλικά την κατσαρόλα μας κάθε τόσο.



 Βλέπετε τον αφρό που σχηματίζετε ανάμεσα στα σταφύλια στην παραπάνω εικόνα; Ε πρέπει λοιπόν συνέχεια με μια τρυπητή κουτάλα να τον βγάζετε. Συνέχεια όμως. Αυτό είναι το πιο δύσκολο της υπόθεσης γιατί πρέπει μέχρι να δέσει το γλυκάκι μας να είμαστε κάθε 5-10 λεπτάκια πάνω απ την κατσαρόλα. Ο αφρός ζαχαρώνει το γλυκάκι μας οπότε... ξου αφρέ, χεχε. Ανάλογα με το πόσο σταφύλι κάνουμε, είναι και ο χρόνος βρασμού. Εγώ έκανα 3 κιλά και μου πήρε περίπου 3 ώρες μέχρι να δέσει.

Καταλαβαίνουμε πως το γλυκό μας έχει δέσει με τον παρακάτω πανεύκολο τρόπο. Βάζουμε ένα κουταλάκι από το ζουμάκι μας σε ένα πιάτο και περνάμε το δάχτυλο μας ανάμεσα. Αν δεν ενωθεί το ζουμάκι μας έεε έχει δέσει το γλυκάκι μας. 

Λίγο πριν δέσει ρίχνουμε την αρμπαρόριζα ή την βανίλια μας και το λεμόνι και ανακατεύουμε.

Όταν είναι έτοιμο, το βγάζουμε απ το μάτι και το βάζουμε όπως είναι ζεστό στα καθαρά βάζα μας και τα γυρνάμε ανάποδα μια 24 ώρες.



Στο επόμενο post  θα σας πω τον τρόπο να αποστειρώσετε τα βάζα σας ώστε να διατηρηθούν οι σάλτσες και τα γλυκά σας για πολλούς μήνες.







Καλή συνέχεια στην μέρα σας....Φιλιααααααααααα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Βραβείο

TrendyBlogAward

Top blogs