Ads 468x60px

Το avatar μου και το όνομα του blog

Μου άρεσε πολύ η ιδέα του καινούργιου μου φίλου και πολύ πολύ γνωστό σε όλους σας, JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS  και  αποφάσισα να σας πω και εγώ γιατί διάλεξα το avatar μου και το όνομα στο blog μου.

Είμαι λοιπόν η Θαλασσίτσα (κατά κόσμον Ρία) και μια πανέμορφη παραλία σας καλώς ορίζει στο blog μου....ενώ για avatar έχω την πανέμορφη φάτσα μου (καθότι ψώνιο). Γιατί Θάλασσίτσα; Νομίζω πως η θάλασσα μου ταιριάζει. Όταν γνώρισα τον καλό μου και κάναμε σχέση, εκτός από τα 'μωρό' μου, αγάπη μου κτλ, με αποκαλούσε 'Θαλασσίτσα μου'! Δεν ξέρω γιατί αλλά μπορώ να φανταστώ κάποιους λόγους. Ίσως γιατί λατρεύει την Θάλασσα, τον ηρεμεί, τον εμπνέει και του δημιουργεί πολλά όμορφα συναισθήματα. Όμως έψαξα να βρω τις ομοιότητες μας...ναι ναι...εμού και της Θάλασσας. Ε λοιπόν έχουμε! Μπορώ να ηρεμήσω τόσο πολύ έναν άνθρωπο (και πόσο μάλλον τον δικό μου άνθρωπο) όσο και η θάλασσα, αλλά από την άλλη μπορώ να θυμώσω τόσο εύκολα, και τόσο γρήγορα, σαν μια φουρτουνιασμένη θάλασσα. Μπορώ να είμαι γαλαζοπράσινη, σαν 'λάδι' και στο λεπτό, με μια κίνηση, με μια λέξη να γίνω σκούρο μπλε, με πολλά πολλά κύματα έτοιμα να καταβροχθίσουν ότι βρουν μπροστά τους....Ναι είμαι τόσο κυκλοθυμική, όσο και η θάλασσα...και μπορώ να έχω πολλές μορφές και όψεις, όπως και αυτή! Αλλά ίσως γιαυτό την αγαπάμε....(την θάλασσα εννοώ βρε, όχι εμένα).

Τώρα όσον αφορά το όνομα του blog, Καραμέλα και Λεμόνι,  το διάλεξα γιατί μου αρέσει η αντίθεση που κάνει. Στην αρχή είχα αποφασίσει να κάνω ένα καθαρά μαγειρικό blog οπότε το όνομα ταίριαζε γάντι. Τελικά αλλιώς κατέληξε αλλά το όνομα το αγάπησα οπότε το κράτησα. Καραμελίτσα γλυκιά και λεμονάκι ξινό...Τελικά μαρέσουν οι  αντιθέσεις.....



5 σχόλια:

  1. ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΗΡΘΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙΚΟ ΜΟΥ ΚΑΛΕΣ ΑΠΟΚΡΙΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γειά σου βρε Θαλασσίτσα....ενδοιαφέρον!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μου αρέσει το Θαλασσίτσα, είναι εύηχο και το οπτικοποιείς αμέσως...δηλαδή με το άκουσμα του ονόματος σου'ρχεται στο νου η θάλασσα ,εμένα η εικόνα της θάλασσας είναι στο μυαλό μου πάντα γαλήνια ίσως γιατί μου δημιουργεί όμορφα συναισθήματα όπως κι αν είναι!Όσο για το
    "καραμέλα και λεμόνι" επιδρά άμεσα στις αισθήσεις και κυρίως της ....γεύσης!Δεν είναι τυχαίο ότι η αγαπημένη μου γεύση στα γλυκά είναι το λεμόνι!
    Μους λεμόνι,παγωτό λεμόνι,lemonpie,καραμέλες λεμόνι..............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γειά σας, γειά σας.....χαίρομαι που σας αρέσουν τα όνόματα που διάλεξα...και κυρίως που σχολιάσατε! είμαι καινούργια και με κάθε σχόλιο πετάω ...χιχι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΑΠΟ ΑΥΡΙΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΣΕ ΛΙΓΟ Ο ΜΗΝΑΣ ΜΑΡΤΗΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

 

Βραβείο

TrendyBlogAward

Top blogs