Ads 468x60px

Καλό μήνα ...

Επίσημα μπήκε σήμερα η άνοιξη, όμως ο καιρός δεν έχει την ίδια άποψη! Και όπως λέει και ο σοφός λαός <<Μάρτης γδάρτης...>>...σίγουρα θα μας γδάρει φίλοι μου. Με έχει κουράσει πολύ αυτή η 'μουντίλα' όπως την λέω εγώ, δεν έχω όρεξη να σηκωθώ απ το κρεβάτι, να κάνω τις δουλείες μου, όλη μέρα νυστάζω και βαριέμαι. Φάση είναι θα περάσει...αλλά ελπίζω σύντομα...τώρα μην σου πω!

Ανυπομονώ να με ξυπνήσουν οι αχτίδες του ήλιου, να βάλω λεπτά ρούχα, ένα τζάκετ, γυαλιά ηλίου και να βγω έξω χωρίς να νιώθω σαν κρεμμύδι. Να με πιάσει η ονειροπόληση που πάντα νιώθω την άνοιξη...να αρχίσω να περπατάω και να γυμνάζομαι στην φύση...να..να...να...πολλά σκέφτομαι αλλά προς το παρόν αρκούμαι με λίγο ήλιο! Να μπορούμε να απλώσουμε και τα ρούχα άνετα βρε αδερφέ! αρκετά γκρίνιαξα, πάμε για άλλα,χεχε.

Σήμερα είχα ρεπό και πιάστηκα να αλλάξω την εμφάνιση του blog. Τόσες ώρες ψάξιμο και δοκιμές, τελικά τίποτα δεν μου άρεσε και αποφάσισα να το αφήσω ως είναι προς το παρόν.

Πείτε μου την γνώμη σας, σας αρέσει η εμφάνιση; Να το αφήσω; πείτε μου, πείτε μου γιατί με έχει σκάσει...εμένα μου αρέσει γενικά, αλλά και κάτι με χαλάει ταυτόχρονα...

Καλό βράδυ σε όλους, σας φιλώ και πάω για ύπνο....σμουάτσ!


5 σχόλια:

  1. Είναι φωτεινό το μπλόγκ σου κ μ'αρέσει!!!!!!
    Καλό μήνα!!!!!!!!1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε ευχαριστώ πολύ el.mar. μου, να σαι καλα και καλό μήνα να έχουμε χωρίς προβλήματα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλό Μήνα!!!!!
    (εγώ ελπίζω να είναι καλύτερες οι επόμενες μέρες...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλό μήνα να έχουμε...Ανυπομονώ κι εγώ για ζεστές και φωτεινές μέρες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

 

Βραβείο

TrendyBlogAward

Top blogs