Ads 468x60px

Ημερολόγιο τοίχου για την μαμάκα μου....

Καλημέρα φίλοι μου...είστε καλά;

Καλή εβδομάδα να έχουμε, με χαμόγελα και πολύ δημιουργική!

Θέλω λίγο ήλιο βρε παιδιά, δεν αντέχω άλλη βροχή και συννεφιά! Θέλω να με ξυπνήσουν οι αχτίδες του ήλιου, να πιούμε καφεδάκι στο μπαλκόνι, να πηγαίνουμε βόλτες στην παραλία για περπάτημα, να ανοίξει η ψυχή μας λίγο!

Χτες Κυριακή την πέρασα στο σπίτι με χουζούρι και δημιουργία αφού ο καιρός μόνο αυτό επέτρεπε.
 Μου ήρθε η ιδέα να εκτυπώσω μια φωτογραφία μας στον εκτυπωτή ασπρόμαυρη σε φύλλο Α4 και να δοκιμάσω ντεκουπάζ. Έψαξα λίγο στο ίντερνετ αφού έχω ελάχιστες γνώσεις και τελικά κάαατι κατάφερα. Την εκτύπωσα λοιπόν, την έκοψα γύρω γύρω μας και την έκαψα με τον αναπτήρα περιμετρικά για να φαίνεται παλιά. Μετά  στην πίσω πλευρά την ταμπονάρισα με ένα βρεγμένο βέτεξ και άρχισα να ξεφλουδίζω με το δάχτυλο πάααρα πολύ προσεχτικά το χαρτί, ώστε να λεπτύνει. Να ξέρετε πως αλλάζει χρώμα, σκουραίνει και θέλει πολύ προσοχή να μην σκιστεί. Το άφησα να στεγνώνει και το έβαλα σε ένα ξύλο κοπής με ντεκουπάζ. Το αποτέλεσμα με εξέπληξε! εφάρμοσε πολύ καλά.

 Επειδή δεν είχα πολλές χαρτοπετσέτες παρά μόνο λιγοστά σχέδια και καθόλου ακρυλικά χρώματα, επέλεξα να το ντύσω όλο με μια συγκεκριμένη χαρτοπετσέτα. Βρήκα και ένα δίχτυ με κάτι κοχυλάκια που ξέμεινε από ένα παλιό ημερολόγιο και τελικά βγήκε ικανοποιητικό το αποτέλεσμα.Μόνο το γυαλιστερό βερνίκι που έβαλα στο τέλος δεν μου άρεσε, αλλά δεν πειράζει, δοκιμές κάνουμε.

Έτσι σκέφτηκα να το χαρίσω στην μαμάκα μου που γιορτάζει την Παρασκευή και επειδή θα χαίρετε να το βλέπει στην κουζίνα της. Ήταν η δεύτερη μου προσπάθεια....σήμερα λέω να πάω να αγοράσω υλικά γιατί από ότι βλέπω βρήκα το χόμπι που έψαχνα καιρό....

  (οι φωτογραφίες είναι πολύ αποτυχημένες, δεν μπορούσα να βρω τον κατάλληλο φωτισμό)

Υ/Γ: Μην ξεχνάτε την κλήρωση με τα δωράκια που θα γίνει στις 1 Απριλίου για τους 100 αναγνώστες...πατήστε εδώ  και αφήστε το σχόλιο σας!





16 σχόλια:

  1. μια χαρα φωτο ειναι και πολυ ωραιο σχεδιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μου αρέσει πολύ...Πιστεύω και της μαμάς σου το ίδιο...Καλή βδομάδα να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γειά σου thalassitsa! Ωραία η ιδέα σου, τα χειροποίητα δώρα είναι τα καλύτερα. Εμένα δυστυχώς τα χέρια μου σ' αυτά δεν πιάνουν.
    Καλή βδομάδα να έχεις :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όμορφη ιδέα γλυκιά μου, και βέβαια το αρέσει η μαμά σου.. εμείς οι μαμάδες και ολόμαυρο να μας το έδινες θα μας άρεζε και θα το βρίσκαμε μοναδικό!Αχ! οι δόλιες μάνες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είμαι σίγουρη ότι η μανούλα θα ξετρελαθεί!!
    Φιλιά, καλή σου εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τέλειο!!Η μαμά θα το λατρέψει!!
    Καλή Αρχή με το νέο hobby^^
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ όμορφο!!Σίγουρα θα το ευχαριστηθεί η μαμά σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αχ σας ευχαριστώωωω όλους! χαίρομαι πολύ που σας άρεσε γιατί εδώ που τα λέμε είναι μια πολύ απλή και με πολλά ελλατώματα δημιουργία,χιχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλημέρα και πολλά φιλούθια σε όλους !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πράγματι πολύ ωραίο το δώρο για την μανούλα σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ.. ΕΧΕΙΣ ΤΟ ΤΑΛΕΝΤΟ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΡΑΚΙ!!
    ΜΕ ΤΟ ΤΙΠΟΤΑ ΤΟ ΕΦΤΙΑΞΕΣ!!!
    ΜΠΡΑΒΟ!!!!
    ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλησπέρα.
    Υπέροχο έγινε!(νομίζω γιατί και εγώ αρχάρια είμαι).Και είναι μονο η αρχή...Το παν είναι η επιμονή και υπομονή:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Εύχομαι σε όλους μια ευτυχισμενη και τυχερη εβδομάδα.
    Πολύ όμορφο!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. θελω να μου πεις πως κανουμε ντεκουπαζ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

 

Βραβείο

TrendyBlogAward

Top blogs