Ads 468x60px

Νέο φόντο και μια γλυκιά καληνύχτα!

Γεια σας...πως είστε; Πέρασα από τα blog σας και είπα να πω μια καληνύχτα και από δω!

Νιώθω πολύ κουρασμένη με πονοκέφαλο και δέκατα. Εύχομαι αύριο να είμαι καλά και να έχω ενέργεια γιατί πολλές δουλείες με περιμένουν. Ουφ...

Σας αρέσει το νέο μου φόντο; μήπως είναι κουραστικό στο μάτι λόγο του έντονου χρώματος; πείτε μου την γνώμη σας ....

Σας καληνυχτώ, εύχομαι να έχετε γλυκά όνειρα και έναν ήρεμο ύπνο...και χαμογελάστε...αύριο ξημερώνει Παρασκευή!

Σας το αφιερώνω...σμουάτσσσσ! 











13 σχόλια:

  1. Καραμελολεμονάκι μια χαρά είναι το φόντο .. θα έλεγα αναζητά επειγόντως το καλοκαίρι ..

    να ξυπνήσεις αύριο φρέσκια και δροσερή δροσερή .. Παρασκευή βλέπεις ..

    :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. σε ευχαριστώ meggie μου...εύχομαι να εισακουστεί ο λόγος σου και να ξυπνήσω καλά! καληνύχταααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εμενα προσωπικα μου αρεσει το φοντο..περαστικα σου,περαστικα μου μιας κι εγω ειμαι χαλια με γριπη..ευχαριστουμε πολυ για το τραγουδακι πολυ ωραιο..καλως σε βρηκα,καληνυχτα λοιπον και φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δροσερό και πολύ όμορφο το νέο φόντο σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. χμμ...κάποιος είχε κέφια!Μπράβο Ριούλα..πολύ καλή επιλογή!Σου αλλάζει την διάθεση!καλοκαιράκι!γιούπιιιιι!!! φιλούρες πολλές κ περαστικά...πιές κανένα ουζάκι..θα γίνεις περδίκι! χι χι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ωραιο μπραβο που αλεις το καλοκαιρι συντομα να ερθει
    αν εισαι καλα γερη δυνατη και φυσικα ανανεωμενη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Α!ξέχασα! το τραγούδι είναι απλά τέλειο..φτιάχνε μας έτσι τακτικά..!το χουμε ανάγκη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Άκη, Ειρήνη, love2love, ευχαριστώ!!!!!!!!!!!!! είμαι χαρούμενη που σας άρεσε! έτσι έτσι καλοκαιρινό να αλλάζει η διάθεσή μας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Όχι,όχι....μου αρέσει δε με κουράζει καθόλου...μου θυμίζει γρανίτα πορτοκάλι...αχ,μου θυμίζει καλοκαίρι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. χαχαχα ναι..ε δεν πειράζει...φτάνει που είναι όμορφο και χαρούμενο σαν εμένα...μπουυυχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Είδες που στα' λεγα ;;; Πορτοκάλι μοιάζει, αλλά δεν πειράζει, θα το βαφτίσουμε λεμόνι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολύ καλοκαιρίνο και αισιόδοξο το φόντο σου μ' αρέσει πολύ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

 

Βραβείο

TrendyBlogAward

Top blogs