Ads 468x60px

Λατρεμένη Κοτόπιτα



Όπως σας είχα αναφέρει, χτες το σπιτικό μας γιόρταζε και περάσαμε πολύ πολύ όμορφα με συγγενείς και φίλους. Άξιζε η κούραση που νιώθω αυτή τη στιγμή αφού από την Πέμπτη ως τώρα δεν έχω κάτσει ούτε λεπτό, ψώνια, δουλειές, ετοιμασίες....Το θέμα είναι πως ο καλός μου το καταχάρηκε και αυτό τα λέει όλα!


Το γιορτινό πιάτο των καλεσμένων (δεν πρόλαβα να βγάλω φώτο,κλαψ)  είχε κοτόπιτα, τάρτα με πράσο και μπέικον, τάρτα με μανιτάρια και τυροπιτάκια. Λιτά και απλά πράγματα αλλά με πολύ αγάπη από τα χεράκια μου φυσικά! Σήμερα θα σας δώσω την συνταγή της κοτόπιτας που είναι η αγαπημένη μου και στο επόμενο post τις δύο τάρτες που έκανα και άκουσα πολύ καλά σχόλια. Ας μαγειρέψουμε λοιπόν....


Λατρεμένη Κοτόπιτα

(Η συνταγή είναι για 2 ρολά κοτόπιτας)
2 φύλλα σφολιάτας
1 στήθος κοτόπουλο
4 μεγάλες πιπεριές πολύχρωμες
1 κούπα κίτρινα τυριά (εγώ χρησιμοποίησα γκούντα και παρμεζάνα)
200 ml κρέμα γάλακτος  
1 κονσέρβα μανιτάρια
πιπέρι
αλάτι στην μύτη του μικρού κουταλιού ή και καθόλου
1 κρόκο αυγού

Πλένουμε πολύ καλά το στήθος από το κοτόπουλο, το βράζουμε και έπειτα το θρυμματίζουμε με τα χέρια μας, προσέχοντας μήπως έχει μείνει κανένα κόκκαλο.  Το βάζουμε σε ένα μεγάλο μπολ.  

Κόβουμε τις πιπεριές σε κυβάκια, τρίβουμε στο μούλτι τα κίτρινα τυριά (αν δεν έχουμε τριμμένα) και τα ρίχνουμε στο μπολ με το κοτόπουλο. Επίσης ρίχνουμε τα μανιτάρια, πιπεράκι και ελάχιστο αλατάκι ή και καθόλου γιατί τα τυριά είναι αρμυρούτσικα. Τα ανακατεύουμε και τέλος ρίχνουμε την κρέμα γάλακτος, ξανά-ανακατεύουμε και η γέμιση της πίτας είναι έτοιμη. 

Σε μια αλευρωμένη επιφάνεια απλώνουμε τα δυο φύλλα σφολιάτας (εγώ χρησιμοποίησα έτοιμο) και τα ανοίγουμε λίγο με τον πλάστη.  Απλώνουμε ομοιόμορφα την γέμιση σε όλο το φύλλο παντού εκτός από τις άκρες και τυλίγουμε σφιχτά σε ρολό. Δυστυχώς δεν πρόλαβα να το φωτογραφίσω αλλά είναι κατανοητό πιστεύω.

Παίρνουμε τον κρόκο από ένα αυγό και με ένα πινέλο το αλείφουμε στα δύο μας ρολά. Ψήνουμε στον αέρα στους 180 βαθμούς μέχρι να ροδίσει καλά και να ψηθεί και από κάτω. δεν θυμάμαι δυστυχώς πόση ώρα. 

  ( το μισοφαγωμένο από πάνω κομμάτι που έμεινε για να φωτογραφίσω την επόμενη μέρα)

Είναι πεντανόστιμη και αρέσει σε μικρούς και μεγάλους ....

Καλό βράδυ...με καλεί ο καναπές μου επιτέλους....








7 σχόλια:

  1. μμμμμμ πεντανοστιμη φαινεται!!!!!!
    χρονια πολλααααααααααααααααα αφου ειχατε χαρες και γιορτες!!!!!!!!
    να εισαι παντα γερη και να φτιαχνεις παντα τετοιαααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ένα θα πώ...ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ Η ΚΟΤΟΠΙΤΑ! Μήπως αυτο το κομμάτι μπορώ να το έχω? μιαμ μιαμ! Συγχαρητήρια Ριούλα..έγραψες εχθές με όλα!φιλούρες πολλές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Mmmmm φανταστικη συνταγη,την κανω ιδια ακριβως!!
    Καλα το νεο φοντο ειναι απλα τελειο!
    Φιλακια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σας ευχαριστώωωω κοριτσάκια μου πολύ πολύ πολύ!
    @Maria ευχαριστούμε για τις ευχές...

    @Ειρήνη μου...αυτό το κομμάτι φαγώθηκε μόλις φωτογραφήθηκε,χαχα

    @Artemi χαίρομαι που σ άρεσε το φόντο :D φιλάκιααα καλή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλώς σε βρήκα κορίτσι μου.
    Η κοτόπιτα εξαιρετική και σίγουρα σούπερ νόστιμη!

    Πάντα γιορτές και χαρές στο σπίτι σας!
    Ζαμπία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πάντα τέτοια με τον καλό σου!!!!
    Ομολογώ πως αν και πρωι... μια λιγούρα την ένιωσα με την κοτόπιτα, που να την είχα και μπροστά μου, χιχι...
    Εκτός απο ρολό, φαντάζομαι πως μπορεί να στρωθεί στο ταψί και σαν κανονική πίτα, δε θα αλλοιωθει η γεύση παρα μόνο η εμφάνιση, ετσι δεν είναι? Άσε με όμως να λέω εγω....αφου τελικά σε ρολό θα τη φτιάξω κι εγώ :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. μμμμ.. πραγματικα λατρεμένη κοτόπιτα!!!!
    Πάντα γιορτές να έχεις και χαρές!
    Φιλί Γλυκό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

 

Βραβείο

TrendyBlogAward

Top blogs