Ads 468x60px

Πρωταγωνιστές

Την βλέπετε την εκπομπή του Σταύρου Θεοδωράκη; Εγώ πραγματικά την έχω ερωτευτεί...με κάθε θέμα που καταπιάνεται αυτός ο άνθρωπος ....το αποθεώνει...! Πρωταγωνιστές respect δηλαδή!

Ένα από τα τελευταία του ήταν άνθρωποι που έχουν μπει φυλακή και μετά τα ανέτρεψαν όλα στην ζωή τους. Όπως ο Νίκος Γκρίτσης.


Από μπράβος ...στιχουργός μεγάλων επιτυχίων!  
Από το περιθώριο, έγινε πρωταγωνιστής!

Έκλεινε συμβόλαια ξυλοδαρμού, ήταν μπράβος νύχτας, έπινε ναρκωτικά και μπήκε στην φυλακή σαν τρομοκράτης. Ο 15μηνος εγκλεισμός του ήταν αρκετός για να τον αφυπνίσει και τον έκανε στιχουργό μεγάλων λαϊκών επιτυχιών…


Όπως είναι για παράδειγμα τα τραγούδια «Κρίση» του Νίκου Μακρόπουλου, «Μετανιώνω» του Νότη Σφακιανάκη, «Μίλα» του Γιώργου Μαζωνάκη. Σήμερα ο Νίκος Γρίτσης είναι στιχουργός του Μιχάλη Χατζηγιάννη, έχει δυο παιδιά και δηλώνει «δεν είμαι πια εκτελεστικό όργανο, είμαι ο ιθύνων νους».


Δείτε τον με τον Μιχάλη στο studio ..ένα βίντεο που το λατρεύω...αφού η φωνή του Χατζηγιάννη με παρασέρνει πάντα μακρυά....





Καλό τριήμερο παιδιά ότι και να κάνετε.....


 







6 σχόλια:

  1. Εντυπωσιακή ιστορία
    Καλό τριήμερο και σένα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τελικά όλα είναι εφικτά αρκεί να υπάρχει θέληση!!!
    Μπράβο του!!!
    Καλό τριήμερο thalassitsa μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Με εντυπωσίασε η εκπομπή που είχε κωμικούς Έλληνες ηθοποιούς...έχω σκοπό να τη βλέπω από δω και μπρος γιατί δεν την είχα ξαναδεί και ειλικρινά σου αφήνει πράγματα...καλό τριήμεροοο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Nandia μπορείς να δεις όποτε έχεις χρόνο τα επεισόδεια στο site του mega. πραγματικά αξίζει αυτή η εκπομπή, αφήνει πολλά μηνύματα και βλέπεις τον κόσμο από μια άλλη πλευρά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δυνατός ο Άνθρωπος Θαλασσίτσα μου. Πολύ δυνατός.

    κι εσύ να περάσεις καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή

 

Βραβείο

TrendyBlogAward

Top blogs