Ads 468x60px

BB Cream Garnier Review

Καταρχήν να πω ότι αποφάσισα να διευρύνω λίγο το blog μου και να κάνω review προϊόντων που χρησιμοποιώ, να λέω την ειλικρινή μου άποψη, είτε θετική είτε αρνητική.

Το πρώτο προϊόν που αποφάσισα να πω την άποψη μου είναι η BB Cream της Garnier, η πασίγνωστη και τόσο μα τόσο αγαπημένη πολλών κοριτσιών.


Να σας πω τι είναι η BB Cream για όσες δεν το ξέρουν:

 BB Creams είναι η συντομογραφία του Beblesh Balm Creams (ή Blemish Balm Creams). Δημιουργήθηκαν για πρώτη φορά στην Γερμανία για τους ανθρώπους που είχαν κάνει πλαστικές εγχειρήσεις στο πρόσωπο ή είχαν κάνει chemical peals και ήθελαν κάτι που να καλύπτει τα σημάδια και να βοηθάει το δέρμα να επουλωθεί πιο γρήγορα. Τα τελευταία χρόνια, οι ΒΒ Creams χρησιμοποιούνται από πολλούς ανθρώπους για τις ιδιότητές που έχουν στην ανανέωση του δέρματος και στην πολύ φυσική κάλυψη που προσφέρουν. Χρησιμοποιούνται πολύ από celebrities στην Κορέα και έχουν γίνει πολύ δημοφιλείς στην Κίνα, το Hong Kong και γενικότερα στην Ασία. Οι BB Creams έρχονται σε πολλές διαφορετικές φόρμουλες. Άλλες ισχυρίζονται ότι λευκαίνουν το δέρμα, άλλες ότι είναι κατά της ακμής ή των ρυτίδων και άλλες ισχυρίζονται ότι 'σβηνουν' τα σημάδια που μπορεί κάποιος να έχει στο πρόσωπο και κάνουν την επιδερμίδα του να φαίνεται πιο ομοιόμορφη.




Πρώτη εταιρία στην Ελλάδα που έφερε την BB Cream είναι η Garnier και πραγματικά την ευχαριστούμε πολύ για αυτό. 
H BB Cream της Garnier ισχυρίζεται ότι ενυδατώνει, προσφέρει άνεση στην επιδερμίδα, προστατεύει από τις ακτίνες UV και καλύπτει από τα σημάδια της κούρασης, τη θαμπάδα, τις λεπτές γραμμές, τις ατέλειες και τα σημάδια. Περιέχει παράγωγο Βιταμίνης C, μεταλλικά χρωστικά στοιχεία και UVA/UVB SPF 15. Έρχεται σε 2 αποχρώσεις (02-Light και 03-Medium) και η συσκευασία είναι ένα squeezy tube των 50ml.
 Μπορείτε να την βρείτε στα καταστήματα καλλυντικών και κοστίζει €9.99.


Πάμε στην δική μου ιστορία. Ήμουν πολύ δύσπιστη στο να την αγοράσω, για τον λόγο ότι στο πρόσωπο μου έχω κάποια σημάδια εκ γεννηθείς, κοκκινωπά, και χρειάζομαι ένα καλό foundation για να τα καλύψω πλήρως. Χρησιμοποιώ καθημερινά makeup και η αλήθεια είναι πως αυτό με έχει κουράσει, και εμένα αλλά και το δέρμα μου φυσικά και θα μου άρεσε η ιδέα μιας BB cream, αλλάααα....θα έκανε δουλειά;;; Την δοκίμασα σε μια φίλη μου λοιπόν που την είχε αγοράσει και ετοιμαζόμασταν για έξοδο. Η πρώτη εντύπωση...Πολύ ενυδατική, απλώνεται εύκολα, μυρίζει έντονα αλλά όμορφα, αλλά δεν καλύπτει σχεδόν καθόλου, έχει μια ελαφριά κάλυψη για τα δικά μου πάντα δεδομένα. Και αυτό που δεν μου άρεσε σχεδόν καθόλου είναι η γυαλάδα στο τέλος σαν να έχεις ιδρώσει, ήταν κ καλοκαίρι οπότε απογοητεύτηκα. Με μια πούδρα βέβαια διορθώθηκε εύκολα αυτό, αλλά πάλι η γνώμη μου ήταν μέτρια, δεν θα την αγόραζα ούτε για πρωινό μακιγιάζ, και έτσι ξεχάστηκε η ιδέα της BB Cream. Εδώ να σημειώσω πως έχω μικτή - κανονική επιδερμίδα. 

Παρακολουθώντας όλο το καλοκαίρι βιντεάκια και blogs απο Beuty Girls, είδα πως η Garnier πλάσαρε και μια δεύτερη BB Cream, για μικτά - λιπαρά δέρματα. Οι γνώμες πολλές, κάποιες ενθουσιάστηκαν ενώ δεν συμπαθούσαν την πρώτη, και κάποιες απογοητεύτηκαν. Δυο μήνες ήμουν να την αγοράσω ή όχι. Κάτι με κρατούσε, κάτι με ωθούσε,χεχε. Τελείωσε το καλοκαίρι και σε μια βόλτα στην αγορά αποφάσισα να την αγοράσω και ότι γίνει. Δεν θα έχανα και τρομερά λεφτά. Η τιμή της είναι ίδια με την πρώτη, απλά αλλάζουν τα ml (η πρώτη είναι 50ml και η δεύτερη 40ml). 


Την χρησιμοποιώ εδώ και μια βδομάδα....και η γνώμη μου έχει αλλάξει τελείως!!!

Είμαι μελαχρινή και μαυρισμένη και πήρα την medium (Υπάρχει και η Light). Το χρώμα έκατσε τέλεια στο δέρμα μου. Είμαι πολύ ενυδατική και αυτή, αλλά προσφέρει ένα απίστευτο ΜΑΤ αποτέλεσμα, ακριβώς ότι υπόσχεται. Η μυρωδιά της είναι πιο ήπια από την πρώτη, και απλώνεται πολύ εύκολα. 
Η νέα BB Cream υπόσχεται υπόσχεται ότι χαρίζει ματ αποτέλεσμα που διαρκεί, μειώνει πόρους και ατέλειες, δίνει ομοιόμορφη λάμψη και όψη, ενυδατώνει και προστατεύει από UV με SPF 20. Νομίζω πως τα κάνει όλα λοιπόν. 

Τώρα όσον αφορά την κάλυψη, είναι μέτρια, αλλά εμένα με ικανοποιεί πλήρως σε αντίθεση με την πρώτη.Όπως είπα το μόνο που ήθελα ήταν να με καλύπτει στα εκ γεννηθείς κόκκινα σημάδια που έχω και αυτό το κάνει. Αν θέλω μεγαλύτερη κάλυψη, βάζω από πάνω μια πούδρα που έχει λίγο κάλυψη και είμαι μια χαρά. 

Έχω δοκιμάσει να την χρησιμοποιήσω και σαν βάση για το makeup μου και το αποτέλεσμα ήταν τέλειο. Επιδερμίδα άκρως ομοιόμορφη και απόλυτα ματ με πλήρη κάλυψη. Η διάρκεια της είναι πολύ καλή, κρατάει σίγουρα 8 ώρες χωρίς πολλές γυαλάδες και ανομοιομορφίες. 

Το μοναδικό μειονέκτημα που βρίσκω είναι στην συσκευασία. Έχει καπάκι που ξεβιδώνει και είναι πολύ δύσκολο να την ανοίξετε χωρίς να έχει χυθεί κρέμα έξω από τη συσκευασία, μιας και είναι πολύ πολύ ρευστή, οπότε προσοχή. (σε αντίθεση με την πρώτη που το καπάκι ανοίγει και δεν ξεβιδώνει). Και τέλος το παράπονο μου είναι ότι είναι λιγότερα Ml απ την πρώτη με ίδια τιμή. 

Αυτά είχα να πω, θα ήθελα να βάλω μια δικιά μου φώτο να δείτε το αποτέλεσμα, αλλά τώρα δεν προλαβαίνω, ίσως την προσθέσω αργότερα. Πείτε μου και την δική σας γνώμη. Την έχετε δοκιμάσει;; Σας άρεσε;;; 


Επίσης πείτε μου την γνώμη σας για το review και αν θέλετε να συνεχίσω και σε άλλα reviews προϊόντων που χρησιμοποιώ.  


Φιλάκια ...Καλό Σαββατοκύριακοοοοοοοοο....

6 σχόλια:

  1. Την πρώτη ναι,τη δεύτερη είμαι ακόμα στο να την πάρω ή να μην την πάρω, έχω μικτός προς λιπαρό δέρμα και λογικά θα μου κάθεται καλύτερα από την πρώτη αλλά έχουν βγει και τόσες άλλες πλέον (και σχετικά οικονομικές) που έχω διχαστεί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καιρο ειχα να ερθω απο εδω λογω καλοκαιριου.Ευχομαι καλο μηνα και καλο φθινοπωρο να εχεις!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το διάβασα εχτές,κάνε κι άλλα γιατί όχι!!!
    Καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Την έχω κ εγώ και είμαι πολύ ευχαριστημένη. Τη χρησιμοποιώ κάθε μέρα. Πέρνα, αν θες, μια βόλτα κ από το δικό μου blog, είμαι καινούρια στον χώρο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. OOOooo DEN H3ERA OTI EIXES KAI BLOG ..<3 para polu wraio an 8es -> http://allaboutgirls-giwta.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή

 

Βραβείο

TrendyBlogAward

Top blogs