Ads 468x60px

Οι τρεις νικητές της κλήρωσης μου...

Πόσο μα πόσο χαρούμενη είμαι που επιτέλους έφτασε η μέρα για να δώσω τα δωράκια που σας έχω υποσχεθεί....Πρωταπριλιά σήμερα φίλοι μου, αλλά εγώ δεν σας κάνω πλάκα....


Λοιπόν έφτιαξα ένα βιντεάκι με την κλήρωση μας και μπορείτε όλοι σας να το δείτε.

Πρώτα να σας ευχαριστήσω για άλλη μια φορά για την στήριξη σας, τα σχόλια σας και που με διαβάζετε. Παίρνω τόσα πολλά από εσάς, τόση στήριξη και αισιοδοξία πάντα....


Ορίστε το βίντεο της κλήρωσης....




ΚΑΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ........Οι νικητές είναι:

1. el.mar (Αχ κουνελάκι...!!!) που κερδίζει ένα από τα τρία βιβλία, όποιο επιθυμεί.

2. Αχτίδα (Έγινα 57 !Ε! και...)επίσης διαλέγει ένα από τα τρία βιβλία που επιθυμεί.

3. Κατερίνα (Anima Craft) κερδίζει το φλασάκι usb.


Τα δωράκια μπορείτε να τα δείτε εδώ
και να μου πείτε οι δύο πρώτες ποιο βιβλίο έχετε διαλέξει...

Εύχομαι να σας αρέσει το δώρο σας, να το ευχαριστηθείτε....και η ευχή μου είναι αυτή που άφησα στο τέλος του βίντεο. Ελευθερία του λόγου!

Παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μου στο rioula85@gmail.com για να λάβετε τα δωράκια σας..... 

Λυπάμαι για όσους δεν κέρδισαν...ίσως μια άλλη φορά να είστε οι τυχεροί... μακάρι να μπορούσα να δώσω σε όλους σας από κάτι.

Φιλούυυυρες πολλέεεες!




























20 σχόλια:

  1. Πλάκα μου κάνεις!!!Είναι το δεύτερο δώρο σήμερα....χιχιχι
    Ευχαριστωωωωωωωω!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολλά μπράβο στα κορίτσια!!!!!!!!
    Και φυσικά μπράβο και σε εσένα για την υπέροχη σου κίνηση!!!!

    Καλό Σου Κου!!

    Φιλί Διαμαντένιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εντωμεταξύ...

    1) και για την Ελμαρ είναι το δεύτερο δώρο σήμερα...σαρώσαμε..:-)
    2) ¨οντως ο τίτλος της σημερινής μου ανάρτησης ηταν προφητικός...χιχιχι σου αφιερώνω το τραγουδάκι φλασάκι για ευχαριστω..:Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΙΣ ΤΥΧΕΡΕΣ!
    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑΑΑΑΑΑ!
    ΦΙΛΙ Χ 2

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. μπράβο κορίτσια , ελπίζω εσείς που κερδίσατε δυο φορές σήμερα να έχετε ένα τέλειο μήνα και να δώσετε χαρά στους ανθρώπους γύρω σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Συγχαρητήρια στις νικήτριες και σε σένα που δώρισες χρήσιμα δώρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. συγχρητηρια στις τυχερες.. και ενα μπραβο σε σενα για την γενναιοδωρια σου..

    καλη συνεχειαααααααα..

    φιλακιαααααααααααααααα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Συγχαρητήρια στις νικήτριες!!!!
    Καλό μήνα thalassitsa μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. έχουμε 2 πολύ πολύ τυχερά κορίτσια λοιπόν αυτό το μήνα,χιχι....σας ευχαριστώ όλους σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΝΑΙ........Εγώ είμαι ένα απο τα δυο τυχερά κορότσιαααααααααα!!!!!!!!!!!!!
    Είμαι τόοοοσοοοοο χαρούμενηηηηηηηηηηηη!!!!!!!!!
    Σε ευχαριστώ πολύυυυυυυυυυ Θαλασσίτσα!!!!!!!!
    Να είσαι πάντα καλά!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ε η βιασύνη....κορίτσιααααα!!!!!!!
    Σου στέλνω αμέσως mail!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Έχεις ωραία φωνή!Θα μου άρεσε να σε ακούω στο ράδιο!!!Αυτό για τα μπλόγκ δε το ήξερα!
    Σε φιλώωωωωωω!!!!!!!!!!!
    Καλό μήνα!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. El mar μου πολύ χαρηκα που κέρδισες...συγχαρητήρια! ναι δυστηχώς αυτό για τα blogs ισχύει, αλλά δεν θα περάσει...

    όσο για την φωνή, σε ευηχαριστώ! το λένε πολλοι(χαχαχα, πλάκα κάνω). σκεφτόμαστε όμως με τον καλό μου να κάνουμε ένα ραδιόφωνο στο ιντερνετ, στο πολύ άμεσω μέλλον,οπότε περίμενε και θα με ακούσεις!χιχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. από την βιασύνη μου, έκανα 333333 ορθογραφικά λάθηηη...πφφφφφ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Συγχαρητήρια στους τρεις νικητές του διαγωνισμού. Κατερίνα με πολύ χαρά θα σου στείλω προσωπικά το usb flash που έχεις κερδίσει και που ήταν μια προσφορά του προσωπικού μου site wlearn.gr. Με γεια σου λοιπόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ευχαριστώ Άκη!!!!!Καλό μήνα να έχετε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλό μήνα και μπράβο στις τυχερές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλό μήνα και πολλά συγχαρητήρια στις τυχερές νικήτριες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μπράβο στα κορίτσια!!!! Και φυσικά σε εσένα για την κίνηση αυτή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. μπράβο κορίτσια πάντα τέτοια θαλασσίτσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

 

Βραβείο

TrendyBlogAward

Top blogs