Ads 468x60px

Κόκκινη Πέμπτη σήμερα...Πασχαλινά νέα!

Καλησπέρα φίλοι μου...τι μου κάνετε; 

Εύχομαι να είστε όλοι πολύ καλά και να περνάτε τις ημέρες αυτές τις άγιες με κατάνυξη και όπως τις αρμόζει...! Όλη την βδομάδα προσπαθώ να γράψω κάτι στο blog αλλά δυστυχώς δεν τα κατάφερα! Και έτσι έφτασε η Μεγάλη Πέμπτη και κατάφερα να βρω μια ωρίτσα να διαβάσω τις αναρτήσεις σας και να σας ευχηθώ και εγώ με την σειρά μου, γιατί μάλλον θα τα ξαναπούμε από Τρίτη.

Μια γλυκιά θλίψη έχουμε οι περισσότεροι στην ψυχή μας αυτή τη βδομάδα, μιας και ο Χριστούλης μας βασανίστηκε τόσο πολύ για το δικό μας καλό...όλοι περιμένουμε με ανυπομονησία την ανάσταση, που σημαίνει τόσα πολλά για εμάς όλους, ο καθένας κάνει την δικιά του ανάσταση μέσα του!


Χαίρομαι που διαβάζω τα blog σας και είστε όλοι τόσο δημιουργικοί αυτό το καιρό...οι προετοιμασίες για το Πάσχα εύχομαι να έχουν τελειώσει και να απολαύσετε τις υπόλοιπες ημέρες σας με κοντινά και αγαπημένα σας πρόσωπα. 

Την Δευτέρα τελείωσε η άδεια μου και ξαναγύρισα στην ρουτίνα της δουλειάς αλλά δεν πτοήθηκα πολύ γιατί στις ημέρες που ζούμε είναι ευλογία να μπορείς να έχεις μια δουλειά, οπότε ας μην γκρινιάζουμε πολύ μωρέ, γιατί μας περιμένουν δύσκολα... 

Οι μέρες έφυγαν σαν νερό αφού κάθε μέρα είχα και από κάτι....καταρχήν έφτιαξα για πρώτη φορά κουλουράκια μόνη μου, ήθελα να βάλω την συνταγή αλλά δεν ήμουν σίγουρη αν έπρεπε αφού θα μπορούσαν να γίνουν και καλύτερα! 

πάρτε όμως μια γεύση....





Τα καλαθάκια με τα δωράκια δίναν και έπαιρναν όλη τη βδομάδα...



Τα τσουρέκια που έκανα με την μαμά μου είχαν πολύ επιτυχία...τα αβγουλάκια μας τα κόκκινα είναι έτοιμα...ε νομίζω τελειώσαμε για φέτος....




Όλα καλά λοιπόν με τις προετοιμασίες...τώρα ας χαλαρώσουμε και ας περάσουμε αυτές τις μέρες όσο μπορούμε καλύτερα! Συγχωρέστε με για αυτή την βιαστική και μάλλον μπερδεμένη ανάρτηση...αλλά προσπαθώ να μην κάψω τις πατατούλες που τηγανίζονται,χιχι...

Εύχομαι σε όλους σας να έχετε ένα υπέροχο Πάσχα και να είστε γεμάτοι υγεία και πολύ αγάπη! Πολύ πολύ αγάπη όμως .....Σας φιλώωωω!







9 σχόλια:

  1. Κ του χρόνου Θαλασσίτσα μου...να είστε καλά να ξανά φτιάξετε!Ε θα πάρω 2-3..άντε 10 κουλουράκια!
    όχι δε θα τα φάω τώρα!
    Πολύ όμορφα όλα!!!!
    Καλή Ανάσταση κ καλό Πάσχα να έχεις!!!!
    Πολλά φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρυσό μου κορίτσι σου εύχομαι ολόψυχα ΄Καλό Πάσχα με υγεία και άνοιγμα ψυχής στην Αγάπη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ...καλά να περάσεις..και να είσαι καλά του χρόνου να φτιάξεις ακόμα περισσότερα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πέρασα να αφήσω τις θερμότερες ευχές μου για ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ! Καλά ψησίματα, καλή κατανάλωση και καλή επιστροφή με κέφι και χαρά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλή Ανάσταση σου εύχομαι,
    κάθε καλό στη ζωή σου, με υγεία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πανέμορφα!!!
    Καλή Ανάσταση γλυκιά μου για σένα και την οικογένειά σου!
    ΦΙΛΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Όλα δείχνουν τόσο λαχταριστά!
    Και του χρόνου να είστε καλά. Καλό Πάσχα να έχετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!ΥΓΕΙΑ ...ΑΓΑΠΗ
    ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!
    ΦΙΛΙΑ Χ 2

    ΑπάντησηΔιαγραφή

 

Βραβείο

TrendyBlogAward

Top blogs