Ads 468x60px

Καλησπέρα σε όλους!

Να σας δείξω τι έκανα αυτή τη βδομάδα;

Μια ιδέα που την πήρα από το blog της Ειρήνης, Χρωμοφαντασία, μου άρεσε και είπα να το δοκιμάσω. Είναι ένα μπουκάλι από λικέρ, στο οποίο έχω βάλει μέσα λάδι και το διακόσμησα με κορδόνι ροζ, κίτρινα λουλουδάκια και μια κορδελίτσα επάνω...

Μπορείτε να το κάνετε σε οποιοδήποτε μπουκάλι σας αρέσει, ειδικά αν έχετε πιστόλι σιλικόνης απλά κολλάτε τις δυο άκρες του κορδονιού. Με έναν απλό τρόπο έχετε ένα όμορφο μπουκαλάκι στο τραπέζι σας...

Και τώρα θα σας δείξω ένα μαύρο κουτί παπουτσιών πως το έκανα με decoupage και ακρυλικά χρώματα. 

Μου ζήτησε ο καλός μου να πάρουμε από το ΙΚΕΑ αυτά τα αποθηκευτικά κουτιά που έχουν, για να το πάρει στο γραφείο του και να βάλει μέσα ποτηράκια και φλυτζανάκια του καφέ, να μην σκονίζονται, μια και δεν υπάρχει ντουλαπάκι. ΕΕ εγώ λοιπόν το ίδιο βράδυ είχα ανησυχίες και πήρα ένα κουτί από παπούτσια, ένα από τα πολλά που έχουμε, το καθάρισα καλά από μέσα, το έντυσα με χαρτί περιτυλίγματος και εξωτερικά χρησιμοποίησα χαρτί ντεκουπάζ και ζωγραφική. Στο τέλος έβαλα και λίγες κορδελίτσες για να είναι πιο παιχνιδιάρικο και να καλύψω και κάτι τρύπες που είχε το κουτί, σαν αυτή που φαίνεται στην τέταρτη φωτογραφία που την τράβηξα πριν βάλω την κορδέλα χιχι. 

Δείτε το από όλες τις πλευρές....




Τελικά του άρεσε πολύ το αποτέλεσμα και το πήρε μαζί του φεύγοντας για την δουλειά, γεμάτο φυσικά με τις κούπες και τα ποτήρια. Είναι να μην χαρώ λοιπόν; 

Σας εύχομαι καλό απόγευμα και σας ευχαριστώ από καρδιάς για τα υπέροχα σχόλια σας, ειδικά όταν τα έχω τόσο ανάγκη, όπως στο προηγούμενο post μου. Να είστε όλοι σας καλά και να περνάτε ακόμα καλύτερα! Σας φιλώ φιλαράκια μου...









13 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίο το μπουκάλι!!!!!!!!!
    Καλά το κουτί το έκανες φοβερό!!!!!!!!!!!
    Φιλιά!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΜΠΡΑΒΟ!!!Καταπληκτική δουλειά με το κουτί έκανες!και το μπουκάλι είναι όμορφο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και τα δύο όμορφα, αλλά αυτό το κουτί πολύ με εντυπωσίασε!!!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. η μεταμορφωση των κουτιων απο παπουτσια ειναι το αγαπημενο μου χομπυ...πολυ ομορφο το εκανες Θαλλασιτσα και ειδικα οι εικονιτσες που εβαλες πανω ειναι οτι πρεπει για την χρηση που το θελετε...τελεια...το μπουκαλακι το αφηνω ασχολιαστο...ειναι γλυκυτατο....εχει αλλωστε το αγαπημενο μου χρωμα...φιλια και ελπιζω να εισαι καλυτερα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ ωραίο το μπουκάλι του λικέρ αλλά και του κουτί των παπουτσιών...ο καλός σου σίγουρα θα ξέρει ότι έχει να κάνει με γυναίκα καλλιτέχνη αλλά μετά από αυτό και με οικονόμα γυναίκα... Καλό σου βράδυ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Βρε τι κάνει η παιχνιδιάρικη φαντασία σου!!! Πολύ ωραίο το μπουκάλι αλλά και το κουτί...άπεχτο! Περίμενε παραγγελίες από το γραφείο του καλού σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ όμορφο και το μπουκάλι αλλά και το κουτί!!!Τελικα με τα κουτια από τα παπούτσια μπορούμε να κάνουμε θαύματα..:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μου φαίνεται πως θα αρχίσουν..οι παραγγελίες από τους συναδέλφους!
    Είσαι ευρηματική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. το κουτι παρακαλω κατασχετε απο μενα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλημέρα thalassitsa!πολύ όμορφο το μπουκάλι σου!Ωραίο το χρώμα που διάλεξες..!Το κουτί είναι όλα τα λεφτά..μπράβο σου..αφού άρεσε και στον αδερφούλη μου ακόμα πιο πολλά μπράβο!χι χι!Αντε Ακούλη ποιός στη χάρη σου!Έτοιμος για την δουλειά σου....ΦΙΛΙΆ ΠΟΛΛΆ και στους δύο!

    Υ.Γ Αλήθεια, εκείνα τα ωραία βαζάκια κουζίνας που φτιάξαμε (όσο καλύτερα γινόταν βέβαια)τι κάνουν άραγε? φιλιά θα τα πουμε κ απο κοντά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τι όμορφα λογια που μου είπατε όλες σας! Σας ευχαριστώ πάαααρα πολύυυυ μια μια ξεχωριστά!
    δεν ειναι σίγουρα τέλεια αυτά που κάνω αλλά τα κάνω με πολύ αγάπη πάντα! Να είστε όλες καλά!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Το κουτί είναι όντως πολύ όμορφο και πρακτικό. Όχι μόνο στολίζει το πάνω μέρος του ψυγείου του γραφείου μου όπου το έχω τοποθετήσει, αλλά φυλάω μέσα του μικρά πιάτα, ποτήρια, μια κούπα, κουταλάκια και το χτυπητήρι του φραπέ.

    Αδελφούλα τα βαζάκια συνεχίζουν να ομορφαίνουν τον πάγκο μας και καθε φορά που χρησιμοποιούμε την ζάχαρη ή τον καφέ ή και τα δυο μαζί, σε θυμόμαστε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Έχω εντυπωσιαστεί πάντως απο αυτή την μορφή τέχνης. Είναι τόσο πανέμορφα όλα αυτά που φτιάχνεται και συνάμα τόσο πρακτικά που πραγματικά εντυπωσιάζομαι πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

 

Βραβείο

TrendyBlogAward

Top blogs