Ads 468x60px

Καινούργιες γνωριμίες! Update: Η πρώτη μου λαμπάδα

Καλημέρα φίλοι μου! τι μου κάνετε; Άντε έφτασε επιτέλους η  Παρασκευή που πολλοί περιμέναμε!

Ξέρετε πόσο όμορφο είναι να γνωρίζεις ανθρώπους των blogs από κοντά; Που τόσο καιρό τους φανταζόσουν απλά, διαβάζοντας τις αναρτήσεις τους.  Πάρα πολύ, σας το βεβαιώνω εγώ!Για μένα δεν ήταν ήταν η πρώτη φορά που γνώριζα κάποιον φίλο απ το διαδίκτυο, αλλά κάθε γνωριμία είναι τόσο ξεχωριστή!

Με αφορμή την κλήρωση που έκανα, αποφάσισα να πάρω όλο μου το θάρρος και να βάλω πίσω τις ντροπές μου (έχω πολλές από αυτές) και να πάω να δώσω αυτοπροσώπως το δωράκι μου στην Αχτίδα

Έτσι λοιπόν χτες το πρωί, πήγα στο όμορφο (πρώην) μαγαζάκι της Αχτίδας όπου με υποδέχθηκε πολύ θερμά, μια ανοιχτή αγκαλιά για μένα, έτσι έφυγαν και οι ντροπές και όλα (καλά ...έμεινε λίγη,χιχι). Η έκπληξη ήταν ότι ήταν εκεί και η γαστερόπληξ και χάρηκα πολύ που για έναν πήγα, δύο γνώρισα, μάλλον τρεις γιατί μετά ήρθε και ο Δημήτρης, ο άντρας της Αχτίδας. Μάλλον τέσσερις γιατί ήταν εκεί και το κλωντουλίνι, το σκυλάκι της Αχτίδας καλέ. Η χαρά μου τεράστια λοιπόν με τόσες γνωριμίες. 

Τι να πω για αυτούς τους ανθρώπους; νομίζω οι πιο πολλοί τα ξέρετε ήδη. Άνθρωποι ανοιχτοί, έξω καρδιά που λένε, με τόσο δοτικότητα, το αστείρευτο χαμόγελό τους για σένα. Η Αχτίδα μας είναι τόσο μα τόσο γλυκιά, ένας Άνθρωπος με Α κεφαλαίο. Οι δημιουργίες της απίστευτες και αυτό που μου έκανε εντύπωση αλλά δεν της το είπα, είναι πόσο όμορφη είναι από κοντά (και στις φωτογραφίες καλέ είναι αλλά από κοντά λάμπει!). Η γαστερόπληξ άλλη ιστορία. Το γέλιο της σου ανοίξει την καρδιά. Μου φέρθηκε τόσο φιλικά, τι να πω, έφυγα με ένα χαμόγελο ως τα αυτιά! Ο κύριος Δημήτρης που ήρθε λίγο πριν φύγω, με το χιούμορ του και τις πλάκες του, όπως με είχε προειδοποιήσει η Αχτίδα. Ευτυχώς γιατί μόλις μπήκε μου έκανε μια πλακίτσα για το τσιγάρο και στην αρχή ψάρωσα, χαχα.
Η κλώντη είναι απίστευτο σκυλάκι, την αγάπησα μόλις την είδα, είναι τόσο όμορφη και από κοντά είναι μικρούλα καλέ, μια σταλιά! Ανέβηκε στην αγκαλιά μου και την ευχαριστήθηκα αρκετά. 

Πήγα με πολύ άγχος (δεν ξέρω αν φάνηκε) και έφυγα με μια καρδιά ανοιχτή και ένα μεγάλο χαμόγελο! ΑΑΑ και μια Αχτίδα δεν θα με άφηνε να φύγω με άδεια χέρια, τα δωράκια μου πολλά! Μια σπιτική μαρμελάδα που δεν αντέχαμε και την δοκιμάσαμε το βράδυ, αναστέναξαν οι φρυγανιές,χαχα....υπέροχη! Και φυσικά τα αυγουλάκια της τα πανέμορφα. Μου έδωσε και ένα αυγουλάκι δώρο για τον καλό μου, γιατί ήταν του Άρη και μόλις το είδα λέω αχ βρε Αχτίδα, αυτό θέλω, μπορείς; Μου έδωσε λοιπόν και ο Άκης μου έκανε μεγάλες χαρές. Και τέλος μια πέτρα ζωγραφισμένη, μια θάλασσα για εμένα που είμαι η Thalassitsa.  

Πάρτε μάτι για να τα βάλω μετά στην θέση που τους αξίζει... 



Να έχετε μια όμορφη, πολύ όμορφη ημέρα!



Update: Μόλις έφτιαξα την πρώτη μου λαμπάδα...σας αρέσει; ήταν πολύ εύκολο!





10 σχόλια:

  1. διαβασα και στο σπιτικο της αχτιδας για τη συνάντησή σας και αισθάνθηκε το ίδιο όμορφα όπως αισθάνομαι και τώρα στο δικό σου σπιτικό! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πολυ ωραια ειναι να γνωριζεσαι απο κοντα οντως πολυ ωραια τα δωρα της αλλα το πιο μεγαλο δωρο της ηταν η χαρα σου φιλι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η μεγάλη χαρά σου φαίνεται κ μέσα απο το κείμενο!!Τέλεια τα δωράκια....Φιλάκιαααα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι όμορφα!!!
    Είμαι σίγουρη ότι απόλαυσες την συνάντηση με 3 τόσο αγαπητούς ανθρώπους!!
    Τα δωράκια πανέμορφα το ίδιο και η λαμπαδιτσα σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ όμορφα τα δωράκια ειδικά η πέτρα!!!Και πολύ όμορφη και η λαμπάδα σου!!Πάντα να περνάς τόοοοσο καλά...:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. μπραβο μπραβο... περασατε τελεια...

    τα δωρακια σου ειναι υπεροχαααααααααα..

    καλη συνεχειααααααα..
    φιλακιαααααααααααα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τα 'μαθα....τα 'μαθα!!! Για την επίσκεψη καλέ!!! Τα περάσατε όμορφα έτσι;;; Άντε και με το καλό να ξαναβρεθείτε!
    Η λαμπάδα σου περίφημη! Καλή αρχή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πάρα πολύ ωραίο να γνωρίζεις τόσο ζεστούς ανθρώπους....η λαμπάδα σου απίστευτη..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. τυχεροι οι παραληπτες που θα παρουν τοσο ομορφα δωρακια απ τα χερακια σου!!!φιλακια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

 

Βραβείο

TrendyBlogAward

Top blogs