Ads 468x60px

Πέρκα στο φούρνο και Κολοκυθοκεφτέδες...μιαμ μιαμ

Καλημέρα σε όλους! τι κάνετε; Βρήκατε τους ρυθμούς σας μετά το Πάσχα;

Σήμερα έχω ρεπό και ξύπνησα σχετικά αργά, ήπια το καφεδάκι μου και μετά αποφάσισα να κάνω μια εκκαθάριση στην κατάψυξη μου. Βρήκα λοιπόν ένα σακουλάκι με τριμμένα κολοκυθάκια, που είχαν περισσέψει όταν έκανα κολοκυθάκια γεμιστά. Να ξέρετε πως τίποτα δεν πετιέται και όλα μπορούμε να τα αξιοποιήσουμε αν έχουμε όρεξη. Έτσι αποφάσισα να κάνω κολοκυθοκεφτέδες, που είναι πεντανόστιμοι και δεν τους τρώμε πολύ συχνά. Ε με τι άλλο μπορούσα να τους συνοδέψω... με ψαράκι φυσικά, να πιούμε και το ουζάκι μας....χεχε

Έβγαλα λοιπόν το κολοκύθι και 2 κομμάτια πέρκα φιλέτο που είχα στην κατάψυξη, τα απόψυξα στο φούρνο μικροκυμάτων (ξέρω δεν είναι και ο καλύτερος τρόπος, αλλά μην με μαλώνετε, δεν το κάνω καθόλου συχνά) και βουρ να μαγειρέψουμε.

Φιλέτο πέρκας στο φούρνο

700 γρ. περίπου πέρκα κομμένη σε 4 μερίδες
1 κρεμμύδι φρέσκο ψιλοκομμένο
1 κρεμμύδι ξερό ψιλοκομμένο
1 μεγάλη ντομάτα σε κυβάκια
1 πράσινη πιπεριά
1 πατάτα μεγάλη
1 κούπα μαϊντανό
1 κουτ. σούπας άνηθο
2 σκελίδες σκόρδο ψιλοκομμένες
Λάδι
1 κουτ. γλ. ζάχαρη
ρίγανη
Αλατοπίπερο

Έκοψα σε φέτες την πατάτα μου και τις άπλωσα σε ένα ταψί μαζί με τα φιλέτα την πέρκας. Έβαλα λαδορίγανη και τα έβαλα στο φούρνο για περίπου 20 λεπτά μόνα τους.

Εν το μεταξύ σε ένα τηγάνι σοτάρισα τα κρεμμύδια (ξερό και φρέσκο ψιλοκομμένα), έπειτα πρόσθεσα την πιπεριά κομμένη σε μεγάλα κομμάτια, τον άνηθο, τον μαϊντανό και το σκόρδο. 

Τα σοτάρισα όλα μαζί για 2-3 λεπτάκια και πρόσθεσα την ντομάτα σε κυβάκια, την ζάχαρη, αλάτι και πιπεράκι.

Τα άφησα να πάρουν μια βράση να δέσει η σάλτσα και όλο αυτό το μείγμα το πρόσθεσα στο ταψάκι με την πέρκα και τις πατατούλες. Πρόσθεσα ελάχιστο νεράκι και κούνησα το ταψί κυκλικά να ενωθούν όλα μαζί.

Έψησα για ακόμα περίπου 30 με 40 λεπτά στους 180 βαθμούς στις αντιστάσεις. (δεν τα πάω καθόλου καλά με τους χρόνους, όλα με το μάτι τα βλέπω). Το φαγάκι μας είναι έτοιμο, νόστιμο και υγιεινό.


Κολοκυθοκεφτέδες

1 μεγάλο κολοκύθι τριμμένο στον χοντρό τρίφτη ή αυτό που
αφαιρέσαμε από κολοκυθάκια που γεμίσαμε.
100 γρ.περίπου τυρί φέτα
Λίγο άνηθο ψιλοκομμένο
Λίγο δυόσμος ή μαιντανό ψιλοκομμένο
1 κρεμμύδι ξερό τριμμένο
1 κρεμμύδι φρέσκο ψιλοκομμένο
1 αυγό
3 κουταλιές της σούπας φρυγανιά
3-4 κουταλιές της σούπας αλεύρι (μπορείτε να βάλετε και φαρίνα)
αλάτι - πιπέρι
λάδι για το τηγάνισμα

Τρίβουμε τα κολοκυθάκια μας και το αφήνουμε το περιεχόμενο σε σουρωτήρι να στραγγίξουν τα υγρά του ενώ το έχουμε αλατίσει πρώτα. Ψιλοκόβουμε τα κρεμμύδια, τον άνηθο, τον μαϊντανό/δυόσμο , τρίβουμε την φετούλα μας και τα ρίχνουμε όλα στο κολοκύθι. Ρίχνουμε και την φέτα και το αυγό μας χτυπημένο και τέλος ρίχνουμε την φρυγανιά και το αλεύρι....θέλουμε να έχουμε ένα πηχτό χυλό. Δεν ξεχνάμε το φρεσκοτριμμένο πιπέρι.
Δεν αλατίζουμε άλλο γιατί αλατίσαμε το κολοκύθι κι έχουμε βάλει και τη φέτα.



Αφήνουμε τα κάψει το λάδι και στην συνέχεια τους ρίχνουμε στο τηγάνι κουταλιά - κουταλιά και τους
τηγανίζουμε λίγους λίγους για να μην κρυώνει το λάδι.
 

Αυτά για σήμερα, το απολαύσαμε αυτό το φαγητό πραγματικά, μετά τα τόσα κρετικά που φάγαμε αυτές τις μέρες ήταν ότι πρέπει. Ένα ουζάκι να σας βάλω; Στην υγειά σας λοιπόν!

Υ/Γ Αν σας αρέσει το blog μου, δώστε μου την ψήφο σας αν δεν βαριέστε...χιχι 
Εδώ στο κάτω μέρος της σελίδας στην τρίτη στήλη.









12 σχόλια:

  1. Μετά από όλα αυτά τα κρεατικά που φάγαμε, μαγείρεψες το ωραιότερο φαγάκι!
    Και βέβαια να βάλεις ουζάκι, τραβιέται και με το παραπάνω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θα συμφωνησω για το ουζακι...Και οι κολοκυθοκεφτεδες υπεροχοι...Τους φτιαχνει η μαμα μου σχεδόν όπως εσύ όποτε κάνει κολοκυθάκια γεμιστά και τους φτιάχνω κι εγώ γιατί μου αρέσουν πολύ απλά τους έχω τροποποιήσει λίγο..βάζω φρυγανιά αντί για αλεύρι και τους ψήνω σε ένα ταψάκι σαν κροκέτες γιατί δεν τα πάω καλά με τα τηγανιτά!!
    Όσο για την επισκεψη σου στο σπιτακι μου σε ευχαριστώ πολύ...Και ναναι καλα τα ιντερνετ στικακια...:-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μμμ νόστιμα!..Χιχιχι...Τα φιλιά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αχ κολοκυθοκεφτέδες!
    Για κάποιο λόγο τους έχω συνδέσει με το καλοκαιράκι και μόνο τότε τους φτιάχνω!
    Υπέροχη γεύση, το δε ουζάκι επιβάλλεται!

    Καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ και ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ.
    Και φέτος την Πρωτομαγιά
    η φύση όλη γιορτάζει
    κι εύχομαι όλη σου η ζωή
    με άνοιξη να μοιάζει.
    ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΝΑ ΕΡΘΕΙ Η ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ -ΟΛΕΣ.

    ΠΑΙΡΝΩ ΑΠ ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΦΕΥΓΩ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υπέροχα και τα δύο...παίρνω λίγο από το καθένα και κάθομαι στην γωνιά μου να φάω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ μου ψάρι, το κάνω λεμονάτο με ζουμάκι( τρέλλα..) και το τρώω.Το έμαθα και στις κόρες και τα εγγόνια μου και το τρώνε πολύ συχνά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Η κολοκυθοκεφτέδες σου μιλάνε!
    Φανταστικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ειπαμε με την ιωαννα πως αν δεν μαζευτει κοσμος θα παμε στην δευτερη ευκαιρια βιβλιων θες να ερεθεις μαζι μας ; αν ναι απαντα στο σπιτακι μου να ξερω οκ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Συνεπης πάντα αφου λυθηκε το θεμα με το ιστολογιο μου περασα να αφησω ευχες για το ξεκινημα μιας νεας και καλης εβδομάδας.Να εισαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

 

Βραβείο

TrendyBlogAward

Top blogs