Ads 468x60px

Ας ελπίσουμε να αλλάξει η διάθεση μου όπως και η εμφάνiση του blog

Τι μου κάνετε; εγώ δεν είμαι σε καλό mood...νιώθω απογοητευμένη από πολλά πράγματα στην Ζωή μου και τα βράδια δεν μπορώ να κοιμηθώ...

Έτσι δεν ήξερα τι να κάνω...και είπα να αλλάξω το template του σπιτιού μου, μπας και ανανεωθεί και η διάθεση μου..τουλάχιστον έτσι δεν σκεφτόμουν και σαν να ένιωσα τον μορφέα να με κοιτά και να μου λέει έλα πάμε για νάνι....

Δεν είναι πολύ χαρούμενο; μου άρεσε πολύ!

να σας δείξω και ένα λουλουδάκι που φωτογράφισα...το είδα και φωτίστηκε η μέρα μου για λίγο...χιχι



14 σχόλια:

  1. ωωωω λουλουδακια παντου!!!!Καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. εγω λεω να αφησουμε στην ακρη τις στενοχωριες και να χαμογελασουμε για λιγο...η ζωη ειναι ωραια,που λεει και ο Μπενινι...δες μια ωραια ταινια,διαβασε ενα δυνατο βιβλιο που θα σε συνεπαρει(πχ. ο μπρουντζινος καβαλαρης) κανε κατι που θα κουρασει τον νου σου ..χαλαρωσε...και ολα ερχονται...ειναι εκει εξω,αρκει να απλωσουμε το χερι να τα πιασουμε,και οχι να καθομαστε να τα κοιταμε πισω απ τις κουρτινες...καλημερα και φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλημέρα thallassitsa.

    ειναι πολυ ομορφο, γιορτινο και χαρουμενο το νεο σου σπιτικο!

    ευχομαι γρηγορα να γινει τοσο ομορφη και η διαθεση σου!

    καλημεραααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Και βέβαια να αλλάξει μην το βάζεις κάτω !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. γλυκουτσικο ειναι αλλα μετα θα το ξανα αλλαξεις γτ και το δικο μου αλλαζει μεχρι ενα σημειο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα!!!!Εμένα κ να μη μου αρέσει Πασχαλινή-Ανοιξιάτικη διακόσμηση???Κουνελάκι είμαι!!!!!!
    Φιλάκια!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Όμορφο!!! και πρόσχαρο!!! Όπως θα'σαι κι εσύ σύντομα! Ψυχοπλακωματάκι είναι και θα περάσει! Και ποιος δεν το παθαίνει! Και ξέρεις... η Άνοιξη τα'χει αυτά! Βγες έξω μια βόλτα. Μη σκέφτεσαι ότι σε χαλάει. Άσ'τα όλα πίσω, τα καλύτερα έρχονται!!! Καλή σου μέρα και φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τι έπαθες Θαλασσίτσα μου?
    Ποιος σε πείραξε και σου χάλασε την διάθεση??
    Περαστικό θα είναι, η Ανοιξη εκτός από ομορφιές και χρώματα, κρύβει κάποτε και κάποιες μελαγχολίες!
    Πολύ όμορφο το έκανες το σπιτάκι σου, πολύ χαρούμενο, πασχαλινό, φωτεινό, ανοιξιάτικο!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Με γεια!!!!!Χαρούμενο και φωτεινό το νέο σου σπίτι ,φρόντισε και την διάθεσή σου να την αλλάξεις,βγες, κάνε σοπινγκ θέραπυ,πήγαινε για χορό και γενικά κάνε οτιδήποτε μπορείς για να φύγει η συσσωρευμένη ενέργεια από το σώμα σου και τότε το μυαλό θα ξεκαθαρίσει τι είναι αυτό που σε καταβάλλει από κει και πέρα δούλεψέ το μην το αφήνεις να λιμνάζει ότι κι αν είναι αυτό!!!
    ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Έλα στο μπλοκ μου να φτιάξεις τη διάθεσή σου! Η τελευταία μου ανάρτηση είναι ιδανική!!! Ότι και να'ναι θα περάσει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Same here...
    Αντε να νιωσουμε λιγο καλυτερα!!
    Πολυ ομορφο το blog!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλώς σε βρίσκω...
    Παρόλο που δεν ξέρω την προηγούμενη εικόνα του σπιτιού σου, αυτή που συνάντησα σήμερα μου αρέσει πολύ! Είναι τόσο ανοιξιάτικη που μου αφήνει την καλύτερη εντύπωση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Σας ευχαριστώ όλες σας για τα καλά και πα΄νω από όλα σωστά σας λόγια, κάθε ένα σχόλιο είχε και κάτι να προσφέρει, θετικό πάντα! πάλι χίλια ευχαριστώ, μακάρι όλα να είναι περαστικές μπόρες και να μην αφήνουν σημάδια πάνω μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

 

Βραβείο

TrendyBlogAward

Top blogs