Ads 468x60px

Το πρώτο μου Diaper Cake

Σήμερα είμαι πολύ χαρούμενη, καθώς μια καλή μας φίλη, η Μαρία, γέννησε μια όμορφη μπέμπούλα, όλα πήγαν πολύ καλά και φυσιολογικά και εύχομαι να είναι καλότυχο, υγιές και ευτυχισμένο στην ζωή του το μικρουλινάκι....

Ήρθε λοιπόν και για μένα η ευκαιρία να φτιάξω το πρώτο μου Diaper Cake (πανοτουρτίτσα ελληνιστί) που ήθελα από καιρό να φτιάξω αλλά δεν γεννούσε καμιά βρε παιδιά. Το Diaper Cake είναι μια τούρτα από πάνες και μπορείς να βάλεις επάνω ότι μα ότι επιθυμείς και σου εξάπτει την φαντασία. Αλλά πάντα χρήσιμα πραγματάκια για το μωρό και την μαμά.

Το αποτέλεσμα μου άρεσε πάρα πολύυυυυ και το δείχνω και σε εσάς να μου πείτε την γνώμη σας!

Νομίζω πως τρελάθηκα βασικά, γιατί θέλω να φτιάξω κι άλλα, κι άλλα, κι άλλα...αλλά για ποιον βρε παιδιά; Μου άρεσε πάρα πολύ σαν ενασχόληση...το έκανα με όλη μου την αγάπη και εύχομαι να αρέσει στους γονείς....

Για δείτε...

 Από μπροστά 
  Από πίσω
Κάποιες λεπτομέρειες



Σας αρέεεεσειιιιιι;;;;;;







Καλό σας βράδυ.....







 


11 σχόλια:

  1. Μας αρέσει πολύυυυυυυυυυ!!!!!!!
    Είναι πανέμορφηηηη η τουρτίτσα σου...άστα βρε παιδί μου κανεις δε γεννάει..χαχαχα!!!!!!!
    Σαλιαρίτσα μου..πασχαλίτσα μου..κορδελίτσα μου...όλα μου αρέσουν!!!!!!!!!!!!
    Να τους ζήσει η μικρή...να έχει υγεία κ αγάπη γύρω της!Σε φιλώωωωωωωωω!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πανέμορφη η...τουρτίτσα σου και δεν παχαίνει κιόλας!!! Θα την φάει η μπέμπα με μιας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Aαααχ, είναι πολύ γλυκιά!!!
    Τον Αυγουστο γεννάει η κουνιάδα μου, περιμένω πως και πως να φτιάξω μια τουρτίτσα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. και το καρπουζι απο κατω να πας παρακαλω.
    πως το εκανες ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΠΑνεμορφη τουρτιτσα!!!!Θα ενθουσιαστεί η τυχερή μανούλα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. α...πολύ όμορφο και χρήσιμο!Μπράβο σου!αλήθεια απο κάτω τι έχει? χαρτόνι? πώς φτιάχνετε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. περιέχει 42 πάνες, 1 φορμάκι, 2 μπιμπερό,1 κουβερτούλα, 2 πετσετάκια για το ρέψιμο του μωρού, 1 σαλιάρα, 1 πιπιλοπιάστρα, ψαλιδάκι για τα νύχια του μωρού, μπατονέτες, 1 ζευγάρι καλτσοπαπουτσάκια, κορδελίτσες, και από κάτω βάζεις ή χαρτόνι χοντρο ή βάση τούρτας, εγώ έβαλα βάση τούρτας.Και πολύ φαντασία, μπορείς να βάλεις επίσης σαμπουάν, κρέμες όοοτι θες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πανέμορφο είναι..βρε να μην έχω ένα μωρό!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τέλειοοοοοοοοοοοο!!!
    Υπέροχο, μου αρέσει πάααααρα πολύ!!!
    Γεια στα χέρια σου!
    Καλότυχο και γερό να είναι το μωράκι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ ωραίο το έκανες...κι εγώ θέλω να φτιάξω αλλά δεν έχω κάποια να γεννάει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

 

Βραβείο

TrendyBlogAward

Top blogs